Biznis tipy

Ako definovať marketingové ciele a koľko si ich stanoviť?

Predstavte si, že cestujete na dovolenku do hotela pri mori. Sadáte do taxíka, prídete na letisko, zrazu si však uvedomíte, že nepoznáte názov hotela, jeho adresu a ani termín rezervácie. Vraciate sa späť na začiatok vašej cesty. Chceli ste byť čo najskôr na dovolenke, ale akosi ste opomenuli definovať cieľ trasy. Tento príklad zo života nie je síce zrejme reálny, ale v marketingu je podobný proces veľmi častý. Vydávame sa na cestu bez definovaných cieľov a termínov a veríme, že skončíme tam, kde chceme, resp. že dosiahneme želané výsledky.

Inšpirácie

Najbežnejšie typy obalov pre e-shopy

Denne putujú z e-shopov tisíce zásielok. Aby sa tovar k zákazníkovi dostal v nepoškodenom stave, je potrebné zvoliť vhodný obal, pričom pri balení treba myslieť ako na povahu baleného produktu, tak aj na prepravné podmienky. Okrem toho by malo ísť o ekonomicky výhodné riešenia. Aké typy obalov sa v súčasnosti najčastejšie využívajú a na čo myslieť pri ich výbere, aby dobre plnili svoju funkciu?

Biznis tipy

Firemné servítky a rozetky vám nenápadne budujú imidž

Papierové obrúsky a rozetky predstavujú šikovné doplnky, vďaka ktorým môžete na dennej báze prezentovať svoju značku či spoločnosť, a to nevtieravým, no efektným spôsobom. Stretnete sa s nimi nielen v hoteloch, baroch a reštauráciách, ale aj na rozličných mítingoch s klientmi, pri pohovoroch alebo na firemných eventoch a oslavách. Čo by ste o nich mali vedieť?

Biznis tipy

Ako budovať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi

Žiadna firma nedokáže fungovať bez svojich zákazníkov. Tými najdôležitejšími sú tí, ktorí nakupujú pravidelne alebo šíria dobré meno spoločnosti vo svojom okruhu blízkych a známych. Podľa štatistík blogu Experience Matters nakúpi lojálny zákazník s päťkrát väčšou pravdepodobnosťou, päťkrát častejšie odpustí zlyhanie, štyrikrát častejšie odporučí a sedemkrát častejšie vyskúša vašu novú ponuku než jednorazový zákazník.

Inšpirácie

Michal Hrehuš: Ak to nevieš napísať, nemáš v tom jasno

Po tom, ako sa mu vďaka filmu zmenil život, pocítil túžbu pomôcť ostatným, aby si začali veriť a šli za svojimi cieľmi. Dnes podporuje ľudí v tom, aby robili to, čo milujú, boli bohatí a šťastní. Založil I Can Academy, stránku Myslím pozitívne, Myšlienka dňa a e-shop Veselé veci. Je autorom motivačných kalendárov a spoluautorom Motivačného diára. Kde začal jeho podnikateľský príbeh, prečo mnohí nezmenia svoj život, hoci sú nespokojní, v čom vlastne spočíva zmysel motivačného diára? Nielen to nám prezrádza Michal Hrehuš v nasledujúcom rozhovore.

Medaila Nobelovej ceny
Inšpirácie

Prestížne knižné ocenenia, časť 3: Nobelova cena za literatúru

Udelenie Nobelovej ceny za literatúru je každý rok netrpezlivo očakávaná udalosť. Ide nielen o výber autora či autorky a diela, ale aj o reflexiu širších súvislostí a spoločensko-historického diskurzu. Nie je teda prekvapujúce, že minulý rok získala cenu žena a tento rok africký spisovateľ, ktorý píše o migrantoch a strete kultúr. Udeľuje sa už od začiatku minulého storočia, preto niet divu, že história tohto prestížneho ocenenia je bohatá na informácie aj zaujímavosti.

Polygrafia & služby

Partnerský odborný portál: polygrafia.news

V dnešných turbulentných časoch považujeme partnerské spolupráce naprieč odvetvím za dôležitejšie ako kedykoľvek predtým. Sme toho názoru, že korektná a obojstranne prospešná spolupráca môže existovať aj v rámci priamej i nepriamej konkurencie. Preto vítame našu spoluprácu s polygrafia.news, odborným portálom pre grafický priemysel, ktorý by sme vám radi predstavili.