Inšpirácie

Chcete vydať vaše dielo vo forme audioknihy? Sadnúť si za mikrofón nestačí.

Ak ste sa rozhodli usadiť za mikrofón so zámerom nahovoriť vašu knihu do zvukovej podoby, sklameme vás. Celý proces je omnoho zložitejší a aby výsledok stál za to, sily pri ňom musí spojiť viacero ľudí. Prečítajte si, ako výroba audioknihy prebieha, aké sú približné náklady a v ktorých prípadoch sa oplatí do audioknihy investovať.

Inšpirácie

Navrhujete či vyrábate obaly? Týchto 6 podujatí by ste nemali vynechať.

Hovorí sa síce, že inšpirácia je všade okolo nás, no možnosť „ohmatať“ si obaly a materiály a technológie používané na ich výrobu ničím nenahradíte. Našťastie, aj v tomto segmente sa konajú rôzne veľtrhy a podujatia, v rámci ktorých tiež môžete nadviazať nové obchodné kontakty. Vybrali sme pre vás 6 významných podujatí venovaných obalom v širšom regióne.

Biznis tipy

Firemné servítky a rozetky vám nenápadne budujú imidž

Papierové obrúsky a rozetky predstavujú šikovné doplnky, vďaka ktorým môžete na dennej báze prezentovať svoju značku či spoločnosť, a to nevtieravým, no efektným spôsobom. Stretnete sa s nimi nielen v hoteloch, baroch a reštauráciách, ale aj na rozličných mítingoch s klientmi, pri pohovoroch alebo na firemných eventoch a oslavách. Čo by ste o nich mali vedieť?

Inšpirácie

Aktuálne trendy a predikcie v oblasti grafického dizajnu

Každé dizajnové odvetvie sa riadi určitými osvedčenými pravidlami. Tie grafikom udávajú mantinely, aby boli grafické výstupy pre konzumenta ľahko zrozumiteľné a pútavé. Okrem univerzálnych zásad však do hry vstupujú aj trendy, ktoré vizuálom dodávajú moderného ducha a reflektujú to, čo je v určitom období pre spotrebiteľa atraktívne. Aké trendy dnes vládnu grafickému dizajnu a čo stojí za povšimnutie a odskúšanie, či už tvoríte príspevky na sociálne siete, obaly na produkty, plagáty, alebo iné grafické dizajny?

Biznis tipy

Prekvapte zákazníkov baliacim papierom s vlastným motívom

Obal je a bude súčasťou tovaru. Napokon, takmer všetko, čo denne nakupujeme a využívame, sa predáva a dodáva zabalené. Je to tak najmä z dôvodu ochrany výrobku, avšak treba povedať, že baliaci materiál je aj prvou informáciou o vás. O tom, či vašej značke alebo firme záleží na prezentácii, kvalite, detailoch alebo aj na životnom prostredí. Aké výhody má baliaci papier s vlastným motívom a čomu ho prispôsobiť?

Inšpirácie

Andrea Kováčová – o projekte „Čo dokáže mama“ a crowdfundingu

Mamy potrebujú čas pre seba, čas na rozvíjanie toho, čo ich baví a v čom sú dobré – jednoducho čas na sebarealizáciu. Niekedy im však chýba ten správny impulz či podpora. Pani Andrea Kováčová, zakladateľka projektu „Čo dokáže mama“, zosobňuje oboje. Akým spôsobom je mamičkám nápomocná a prečo sa rozhodla ísť cestou crowdfundingu?