Chcete vydať vaše dielo vo forme audioknihy? Sadnúť si za mikrofón nestačí.
Ak ste sa rozhodli usadiť za mikrofón so zámerom nahovoriť vašu knihu do zvukovej podoby, sklameme vás. Celý proces je omnoho zložitejší a aby výsledok stál za to, sily pri ňom musí spojiť viacero ľudí. Prečítajte si, ako výroba audioknihy prebieha, aké sú približné náklady a v ktorých prípadoch sa oplatí do audioknihy investovať.
Navrhujete či vyrábate obaly? Týchto 6 podujatí by ste nemali vynechať.
Hovorí sa síce, že inšpirácia je všade okolo nás, no možnosť „ohmatať“ si obaly a materiály a technológie používané na ich výrobu ničím nenahradíte. Našťastie, aj v tomto segmente sa konajú rôzne veľtrhy a podujatia, v rámci ktorých tiež môžete nadviazať nové obchodné kontakty. Vybrali sme pre vás 6 významných podujatí venovaných obalom v širšom regióne.
Firemné servítky a rozetky vám nenápadne budujú imidž
Papierové obrúsky a rozetky predstavujú šikovné doplnky, vďaka ktorým môžete na dennej báze prezentovať svoju značku či spoločnosť, a to nevtieravým, no efektným spôsobom. Stretnete sa s nimi nielen v hoteloch, baroch a reštauráciách, ale aj na rozličných mítingoch s klientmi, pri pohovoroch alebo na firemných eventoch a oslavách. Čo by ste o nich mali vedieť?
Aktuálne trendy a predikcie v oblasti grafického dizajnu
Každé dizajnové odvetvie sa riadi určitými osvedčenými pravidlami. Tie grafikom udávajú mantinely, aby boli grafické výstupy pre konzumenta ľahko zrozumiteľné a pútavé. Okrem univerzálnych zásad však do hry vstupujú aj trendy, ktoré vizuálom dodávajú moderného ducha a reflektujú to, čo je v určitom období pre spotrebiteľa atraktívne. Aké trendy dnes vládnu grafickému dizajnu a čo stojí za povšimnutie a odskúšanie, či už tvoríte príspevky na sociálne siete, obaly na produkty, plagáty, alebo iné grafické dizajny?
Prekvapte zákazníkov baliacim papierom s vlastným motívom
Obal je a bude súčasťou tovaru. Napokon, takmer všetko, čo denne nakupujeme a využívame, sa predáva a dodáva zabalené. Je to tak najmä z dôvodu ochrany výrobku, avšak treba povedať, že baliaci materiál je aj prvou informáciou o vás. O tom, či vašej značke alebo firme záleží na prezentácii, kvalite, detailoch alebo aj na životnom prostredí. Aké výhody má baliaci papier s vlastným motívom a čomu ho prispôsobiť?
Andrea Kováčová – o projekte „Čo dokáže mama“ a crowdfundingu
Mamy potrebujú čas pre seba, čas na rozvíjanie toho, čo ich baví a v čom sú dobré – jednoducho čas na sebarealizáciu. Niekedy im však chýba ten správny impulz či podpora. Pani Andrea Kováčová, zakladateľka projektu „Čo dokáže mama“, zosobňuje oboje. Akým spôsobom je mamičkám nápomocná a prečo sa rozhodla ísť cestou crowdfundingu?
Ako zákazková 3D tlač mení svet polygrafie, strojárstva i medicíny
3D tlač je tu s nami už nejaký ten rok. Za ten čas si z rúk technologických nadšencov našla cestu do praxe v rôznych odvetviach – od strojárstva cez stavebníctvo až po medicínu a polygrafiu. Prečítajte si, prečo je 3D tlač taká revolučná, ako funguje a na čo všetko ju už dnes môžete využiť.
Prestížne knižné ocenenia, časť 5: Cena Franza Kafku
Prestížne literárne ocenenie udeľujú aj u našich susedov. Cena Franza Kafku má síce iba vyše 20-ročnú tradíciu, to však nijako neuberá na jej svetovom význame. Prečítajte si, aká je jej história, ktorí autori sa o ňu môžu uchádzať a akú odmenu okrem prestíže a publicity môžu spolu s cenou získať.