Osobné knihy Príbehovo – námaha, ktorá stojí za to
Kniha, ktorá „ušije“ príbeh na mieru každému dieťaťu. To je cesta, ako našich najmenších aj v modernej dobe pritiahnuť naspäť k čítaniu a ukázať im, že zvedavosť a rozvoj fantázie ešte nie je prežitkom. Ako sa tvorí personalizovaná kniha a čím je takáto kniha výnimočná? Aké boli začiatky projektu Príbehovo?
Výhody a hodnota ochrannej známky
Značka alebo logo, pod ktorým sa výrobky či služby označujú na trhu, býva veľmi dôležitou súčasťou (nehmotného) majetku podniku. Dokážu prispieť k odlíšeniu od konkurencie. Preto by mali podniky takýto nehmotný majetok chrániť. V prípade loga či značky je vhodné využiť inštitút ochrannej známky.
Oslovte potenciálnych zákazníkov osobnejšie vďaka adresnej distribúcii
Zaujať pozornosť potenciálneho zákazníka je v tejto dobe čoraz náročnejšie a neraz preto treba siahnuť aj po netradičnejších formách oslovenia. K takým patrí aj adresná distribúcia, ktorá je v súčasnosti často podceňovaná. Ak ju však uchopíte správne, môže vám priniesť pozoruhodné výsledky.
Ak je reklama navoňaná, je content marketing chrumkavý?
„Ak si prečítate tento článok a kúpite si knihu XY, zbohatnete!“ Aj takto by mohlo znieť reklamné posolstvo tradičného marketingu, na ktorý sme zvyknutí. Ako to ale robí content marketing, ktorý je zástupcom moderného marketingu? Dokáže tiež fungovať tak, aby ovplyvňoval trh, davy zákazníkov a ich správanie?
Tomáš Kompaník: O dizajnérskom vyšívaní nielen v knihe AHA
„Jóóój, neexistovalo, aby boli v dedine dve rovnaké výšivky.“ Každá dedina mala svoje typické tvary, farby, techniky či používané materiály, každá žena si ich prispôsobila a poňala po svojom. V tom vidím ich odkaz pre dnešných dizajnérov.
Infografika: Základný polygrafický slovník pre vydavateľov kníh a časopisov
Vo vydavateľskom svete sa môžete stretnúť s mnohými odbornými názvami. Zorientujte sa v terminológii vďaka knižno-polygrafickému slovníku.
Ako tlačoviny pomáhajú marketingu vašej firmy?
Napriek silnému vplyvu digitalizácie a v posledných rokoch stále výraznejším ekologickým opatreniam neprestávajú niektoré druhy tlačovín zohrávať svoju rolu v propagačných aktivitách firiem.
Print manažér vs. print broker
Predchodcom nastupujúceho segmentu PRINT MANAŽMENT bol v zahraničí segment PRINT BROKER. V čom je však hlavný rozdiel medzi týmito dvoma segmentmi, teda aj medzi print manažérom a print brokerom?